Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że w najbliższy piątek (04/06) biuro będzie nieczynne
z pozdrowieniami,
Tower Office
02/06/2021r.
______________________________________________________________
Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że w najbliższy piątek (12/06) biuro będzie nieczynne
z pozdrowieniami,
Tower Office
10/06/2020r.
______________________________________________________________
Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że od najbliższego poniedziałku (01/06) będzie możliwy odbiór osobisty korespondencji.
Odbiór będzie na razie odbywał się w hallu przed recepcją budynku.
Prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny pod numerem 226603200 osób chcących odebrać korespondencję.
z pozdrowieniami,
Tower Office
26/05/2020r.
______________________________________________________________
Zmiany organizacyjne związane z koronawirusem w Polsce
W związku z nadzwyczajną sytuacją w naszym kraju, chcąc zapewnić ciągłość obsługi Państwa firm jak i dbając o bezpieczeństwo i zdrowie personelu zatrudnionego w biurowcu została podjęta decyzja o ograniczeniu dostępu do biura. Oznacza to, że od poniedziałku do odwołania nie będzie możliwości otrzymania jednorazowej przepustki dostępowej.
Nieodebraną korespondencję w ramach pakietu Genewa, Monako i stałych dyspozycji będziemy wysyłać bez zmian zgodnie z harmonogramem.
W przypadku pozostałych pakietów wysyłka odbywać się będzie wyłącznie na podstawie Państwa jednorazowych dyspozycji zgodnie z cennikiem pod warunkiem otrzymania prawidłowych danych tj.
- rodzaj wysyłki (kurier tradycyjny - aktualnie DPD, Kurier48 – Poczta Polska, list polecony ekonomiczny lub priorytetowy)
- dane odbiorcy przesyłki
- dokładny adres wraz z kodem pocztowym
- aktualny numer telefonu dla kuriera (jeżeli dotyczy)
Firmy kurierskie jak i Poczta Polska działa na chwilę obecną w sposób niezakłócony, jednak sytuacja jest dynamiczna i będziemy Państwa na bieżąco informować gdyby coś się zmieniło.
Ograniczenie dostępu do biura dotyczy około 5% naszych klientów, którzy regularnie odbierają osobiście korespondencję, dlatego prosimy o wyrozumiałość i o dostosowanie się do obecnej sytuacji.
Aby zapewnić niezakłóconą obsługę Państwa firm, w pierwszej kolejności będziemy odpowiadali na Państwa maile dotyczące prośby o zeskanowanie korespondencji- jeżeli nie ma domyślnie stałego skanowania.
Telefon może nie być odbierany na bieżąco, więc prosimy o kontakt głównie mailowy.
Podpisywanie umów odbywać się będzie wyłącznie korespondencyjnie i posiada obecnie najniższy priorytet- zastrzegamy w niektórych sytuacjach możliwość poproszenia o poświadczenie podpisu pod umową u Notariusza.
Liczymy, że każdy z nas przejdzie przez ten niełatwy czas suchą stopą i szybko przywrócimy obecne zasady współpracy.
Z wyrazami szacunku
Dariusz Wojciechowski
Prezes Zarządu Tower Office
12/03/2020r.
______________________________________________________________
Możliwość płatności kartami płatniczymi.
Szanowni Państwo,
wspólnie z firmą SumUp wprowadziliśmy możliwość dokonywania płatności za nasze usługi kartami płatniczymi bez konieczności wizyty w biurze.
Powyższa możliwość nie wiąże się z dodatkowymi kosztami.
Chęć skorzystania z płatności kartą należy nam każdorazowo zgłosić w celu wygenerowania odpowiedniego linku, który przekierowuje do strony firmy SumUp, na której dokonuje się transakcji.
Termin ważności linku wynosi 30 dni. W opisie transakcji będzie znajdował się numer dokumentu, którego dotyczy płatność.
Tower Office nie ma dostępu do danych Państwa kart.
z pozdrowieniami,
Tower Office
15/04/2020r.
Tower Office
Plac Bankowy 2,
00-095 Warszawa
tel: +48 22 660 32 00
e-mail: biuro@toweroffice.pl
www: toweroffice.pl