Aktualności

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w najbliższy piątek (04/06) biuro będzie nieczynne

z pozdrowieniami,

Tower Office

02/06/2021r.

______________________________________________________________

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w najbliższy piątek (12/06) biuro będzie nieczynne

z pozdrowieniami,

Tower Office

10/06/2020r.

______________________________________________________________

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że od najbliższego poniedziałku (01/06) będzie możliwy odbiór osobisty korespondencji.

Odbiór będzie na razie odbywał się w hallu przed recepcją budynku.

Prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny pod numerem 226603200 osób chcących odebrać korespondencję.

z pozdrowieniami,

Tower Office

26/05/2020r.

______________________________________________________________

Zmiany organizacyjne związane z koronawirusem w Polsce

W związku z nadzwyczajną sytuacją w naszym kraju, chcąc zapewnić ciągłość obsługi Państwa firm jak i dbając o bezpieczeństwo i zdrowie  personelu zatrudnionego w biurowcu została podjęta decyzja o ograniczeniu dostępu do biura. Oznacza to, że od poniedziałku do odwołania nie będzie możliwości otrzymania jednorazowej przepustki dostępowej.

Nieodebraną korespondencję w ramach pakietu Genewa, Monako i stałych dyspozycji będziemy wysyłać bez zmian zgodnie z harmonogramem.

W przypadku pozostałych pakietów wysyłka odbywać się będzie wyłącznie na podstawie Państwa jednorazowych dyspozycji zgodnie z cennikiem pod warunkiem otrzymania prawidłowych danych tj.

- rodzaj wysyłki (kurier tradycyjny - aktualnie DPD, Kurier48 – Poczta Polska, list polecony ekonomiczny lub priorytetowy)

- dane odbiorcy przesyłki

- dokładny adres wraz z kodem pocztowym

- aktualny numer telefonu dla kuriera (jeżeli dotyczy)

Firmy kurierskie jak i Poczta Polska działa na chwilę obecną w sposób niezakłócony, jednak sytuacja jest dynamiczna i będziemy Państwa na bieżąco informować gdyby coś się zmieniło.

Ograniczenie dostępu do biura dotyczy około 5% naszych klientów, którzy regularnie odbierają osobiście korespondencję, dlatego prosimy o wyrozumiałość i o dostosowanie się do obecnej sytuacji.

Aby zapewnić niezakłóconą obsługę Państwa firm, w pierwszej kolejności będziemy odpowiadali na Państwa maile dotyczące prośby o zeskanowanie korespondencji- jeżeli nie ma domyślnie stałego skanowania.

Telefon może nie być odbierany na bieżąco, więc prosimy o kontakt głównie mailowy.

Podpisywanie umów odbywać się będzie wyłącznie korespondencyjnie i posiada obecnie najniższy priorytet- zastrzegamy w niektórych sytuacjach możliwość poproszenia o poświadczenie podpisu pod umową u Notariusza.

Liczymy, że każdy z nas przejdzie przez ten niełatwy czas suchą stopą i szybko przywrócimy obecne zasady współpracy.

 

Z wyrazami szacunku

Dariusz Wojciechowski

Prezes Zarządu Tower Office

12/03/2020r.

______________________________________________________________

Możliwość płatności kartami płatniczymi.

Szanowni Państwo,

wspólnie z firmą SumUp wprowadziliśmy możliwość dokonywania płatności za nasze usługi kartami płatniczymi bez konieczności wizyty w biurze.

Powyższa możliwość nie wiąże się z dodatkowymi kosztami.

Chęć skorzystania z płatności kartą należy nam każdorazowo zgłosić w celu wygenerowania odpowiedniego linku, który przekierowuje do strony firmy SumUp, na której dokonuje się transakcji.

Termin ważności linku wynosi 30 dni. W opisie transakcji będzie znajdował się numer dokumentu, którego dotyczy płatność.

Tower Office nie ma dostępu do danych Państwa kart.

z pozdrowieniami,

Tower Office

15/04/2020r.

Tower Office

Plac Bankowy 2,
00-095 Warszawa

© by Tower Office | Projekt i wykonanie: ImagineSoft