Cennik wirtualnych biur

Pobierz cennik w pliku PDF

Opłaty dodatkowe:

  • skanowanie ponad limit - 50 gr / strona;
  • wydruk, kopia strony format A4 - 50 gr / strona;
  • wydruk, kopia strony format A3 - 1 zł / strona;
  • przesłanie korespondencji ponad wykupiony limit:
    • przygotowanie korespondencji do wysyłki - 10 zł;
    • list polecony ekonomiczny - według cennika poczty polskiej;
    • list polecony priorytetowy - według cennika poczty polskiej;
    • zwrot przesyłki poleconej do nadawcy - według cennika poczty polskiej;
    • Kurier DPD - 15 zł;
    • Kurier DPD - zwrot niepodjętej przesyłki - 15 zł;
  • przyjęcie przekazu pieniężnego - 3,5% min. 15zł;
  • obsługa poczty wychodzącej - koszt ustalany indywidualnie;
  • aneks do umowy - 100 zł;
  • wynajem sali spotkań nr 2 dla 2-4 osób na 3h - 120 zł;
  • wynajem sali spotkań nr 2 dla 2-4 osób na 8h - 280 zł;
  • serwis kawowy: Americano 5zł, Americano z mlekiem 7zł, Cappuccino 7zł, Latte 9zł, Herbata 5zł.

Wszystkie podane koszty to ceny netto, do których należy doliczyć 23% VAT.

* Skanowaniu nie podlegają książki, prospekty reklamowe i pozostałe które nie dadzą się rozszyć do formatu pojedynczych kartek. W momencie podpisywania umowy ustalamy czy mamy skanować całą korespondencję, czy też wybraną. Skanowaniu podlega również awers koperty liczony jako 1 strona.

** Przy umowie na czas nieokreślony obowiązuje jednomiesięczny okres wypowiedzenia.

*** sala spotkań dostępna w ramach dostępności. W przypadku dokonania rezerwacji sali i nie przybycia w zarezerwowanym terminie naliczona zostaje pełna opłata. Rezerwacja musi być odwołana najpóźniej w dniu roboczym poprzedzającym dzień rezerwacji.

Głównym warunkiem podpisania umowy na czas nieokreślony jest uregulowany status prawny firmy i brak odnotowanych zaległości płatniczych w bazach gospodarczych lub wpłacenie kaucji w wysokości 2 miesięcznej stawki abonamentowej według wykupywanego pakietu.

W przypadku chęci skorzystania z usług niewymienionych w cenniku zapraszamy do kontaktu.

  

  

Prowadzenie działalności wcale nie musi być kosztowne. Wystarczy ograniczyć wydatki poprzez zdecydowanie się na tanie wirtualne biuro. Dzięki temu są w stanie Państwo oszczędzić nawet kilka tysięcy złotych w skali miesiąca na lokalu i zatrudnieniu pracowników. To wygodna opcja dla wielu właścicieli firm. Zapraszamy do zapoznania się z naszym cennikiem.

Wirtualne biuro – cena na każdą kieszeń

Swoją ofertę kierujemy do osób prowadzących działalność gospodarczą nie tylko w Warszawie, ale właściwie na terenie całej Polski, niezależnie od jej wielkości i obrotu. Dlatego stworzyliśmy dla naszych Klientów aż 5 różnych pakietów w pełni dostosowanych do ich potrzeb i możliwości finansowych. Najtańszy z nich został określony “Atenami”, a najdroższy – “Monako”. Każdy obejmuje innego rodzaju usługi, więc prosimy o dokładne zapoznanie się z informacjami na stronie.

Opłaty dodatkowe w ramach umowy

Prowadzenie firmy związane jest z ponoszeniem wielu kosztów niezależnie od tego, czy właściciel wynajmuje lokal czy tanie wirtualne biuro. Cennik obejmuje wiele usług, jednak, jeśli zdarzy się, że przekroczą Państwo ich limit dostępny w opłacanym pakiecie lub poproszą o wykonanie czynności nieobjętej umową, naliczone zostaną dodatkowe koszty. Zaliczyć do nich można chociażby wynajęcie sali spotkań.

Opłaty ustalane indywidualnie

Zdajemy sobie sprawę, że nasi Klienci mogą potrzebować usług wykraczających poza te znajdujące się w sekcji “cennik”, zarówno w droższych, jak i tańszych pakietach. W takich sytuacjach koszty prowadzenia wirtualnego biura ustalane są indywidualnie po przeprowadzeniu wywiadu oraz oszacowaniu wartości przedmiotu dyskusji. Jesteśmy otwarci na wszystkie propozycje.

Wirtualne biuro – tanio, szybko i prosto

Jeśli zdecydują się Państwo na podjęcie z nami współpracy w ramach wybranego pakietu widocznego w cenniku, zapraszamy do kontaktu w celu omówienia szczegółów i ustalenia formy podpisania umowy. Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby ten proces przebiegł sprawnie i był dla Państwa w pełni komfortowy.

Tower Office

Plac Bankowy 2,
00-095 Warszawa

© by Tower Office | Projekt i wykonanie: ImagineSoft