Wszystkie podane koszty to ceny netto, do których należy doliczyć 23% VAT.
* Skanowaniu nie podlegają książki, prospekty reklamowe i pozostałe które nie dadzą się rozszyć do formatu pojedynczych kartek. W momencie podpisywania umowy ustalamy czy mamy skanować całą korespondencję, czy też wybraną. Skanowaniu podlega również awers koperty liczony jako 1 strona.
** Przy umowie na czas nieokreślony obowiązuje jednomiesięczny okres wypowiedzenia.
*** Obsługa szyfrowanej poczty przy zastosowaniu certyfikatów S/MIME. Aby klient mógł otrzymywać pocztę szyfrowaną, należy przesłać do Tower Office certyfikat z kluczem publicznym w formacie *.cer
Po podpisaniu umowy, i otrzymaniu poprawnego pliku z kluczem, Tower Office udostępni swój klucz publiczny do obustronnej wymiany poczty. Szyfrowaniu nie podlega wysyłka faktur, wezwań do zapłaty jak i korespondencja wysyłana po zakończeniu umowy.
**** sala spotkań dostępna w ramach dostępności. W przypadku dokonania rezerwacji sali i nie przybycia w zarezerwowanym terminie naliczona zostaje pełna opłata. Rezerwacja musi być odwołana najpóźniej w dniu roboczym poprzedzającym dzień rezerwacji.
Dla umów zawieranych na czas nieokreślony wymagane jest wpłacenie kaucji w wysokości 2 miesięcznej stawki abonamentowej według wykupywanego pakietu.
W przypadku chęci skorzystania z usług niewymienionych w cenniku zapraszamy do kontaktu.
Prowadzenie działalności wcale nie musi być kosztowne. Wystarczy ograniczyć wydatki poprzez zdecydowanie się na tanie wirtualne biuro. Dzięki temu są w stanie Państwo oszczędzić nawet kilka tysięcy złotych w skali miesiąca na lokalu i zatrudnieniu pracowników. To wygodna opcja dla wielu właścicieli firm. Zapraszamy do zapoznania się z naszym cennikiem.
Swoją ofertę kierujemy do osób prowadzących działalność gospodarczą nie tylko w Warszawie, ale właściwie na terenie całej Polski, niezależnie od jej wielkości i obrotu. Dlatego stworzyliśmy dla naszych Klientów aż 5 różnych pakietów w pełni dostosowanych do ich potrzeb i możliwości finansowych. Najtańszy z nich został określony “Atenami”, a najdroższy – “Monako”. Każdy obejmuje innego rodzaju usługi, więc prosimy o dokładne zapoznanie się z informacjami na stronie.
Prowadzenie firmy związane jest z ponoszeniem wielu kosztów niezależnie od tego, czy właściciel wynajmuje lokal czy tanie wirtualne biuro. Cennik obejmuje wiele usług, jednak, jeśli zdarzy się, że przekroczą Państwo ich limit dostępny w opłacanym pakiecie lub poproszą o wykonanie czynności nieobjętej umową, naliczone zostaną dodatkowe koszty. Zaliczyć do nich można chociażby wynajęcie sali spotkań.
Zdajemy sobie sprawę, że nasi Klienci mogą potrzebować usług wykraczających poza te znajdujące się w sekcji “cennik”, zarówno w droższych, jak i tańszych pakietach. W takich sytuacjach koszty prowadzenia wirtualnego biura ustalane są indywidualnie po przeprowadzeniu wywiadu oraz oszacowaniu wartości przedmiotu dyskusji. Jesteśmy otwarci na wszystkie propozycje.
Jeśli zdecydują się Państwo na podjęcie z nami współpracy w ramach wybranego pakietu widocznego w cenniku, zapraszamy do kontaktu w celu omówienia szczegółów i ustalenia formy podpisania umowy. Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby ten proces przebiegł sprawnie i był dla Państwa w pełni komfortowy.
Tower Office
Plac Bankowy 2,
00-095 Warszawa
tel: +48 22 660 32 00
e-mail: biuro@toweroffice.pl
www: toweroffice.pl